marți, 26 ianuarie 2010

Vanzatoarea de la Carrefour


Am auzit cu totii povesti despre cum marfa de la Carrefour are un pret la raft si altul la casa, cum gasim produse expirate la raft..etc.Nu-mi place sa pierd vremea prin magazine, motiv pentru care atunci cand merg sa-mi fac piata, folosesc cosul mic pentru a putea plati la casa rapida.Pun in cos icre, file somon, cateva fructe, andive,brocoli, o cutie de suc de portocale dupa care arunc in cos dulciuri, vreo 10 eugenii, vreo 10 ciocolate de diferite feluri care s-au amestecat printre produsele din cos.Stau civilizat la rand, ajung la casa care nu are banda pentru a pune produsele pe ea(arata ca un stand mic, cine face cumparaturile in Carrefor Baneasa probabil stie la ce ma refer) , pun cosul pe stand pentru a putea vanzatoarea sa scaneze produsele moment in care vanzatoarea spune:
-Mai bine le sortati inainte sa veniti cu ele la casa!!

Cu bun simt din fire ma abtin sa o intreb daca in fisa postului meu scrie ca trebuie sa sortez marfa pentru scanat sau in fisa postului dansei este mentionat acest aspect?

Doamnelor, domnisoarelor si domnilor care lucreaza la Carrefour, dupa ce ca furati lumea prin metode mult mediatizate (cost diferit la casa fata de cel de la raft, produse expirate tinute la vanzare, furt la cantar..etc) mai sunteti si nesimtite/i?




3 comentarii:

George Colang spunea...

si hainele sunt uzate pe acolo. in plus, aia care asigura paza, de sunt deghizati, sunt niste dobitoci.

Anonim spunea...

Cele mai rpoaste produse posibile la astia le gasesti!Si proaste si scumpe si oameni nesimtiti!

Anonim spunea...

Nici cu Real nu mi-e rusine.Si aia mai tari, platesti taxa ca intrii in magazin.Bravo nene ca vin la mgazin sa vizitez de-mi pui taxa ca la muzeu?

Trimiteți un comentariu

Demonstreaza ca nu esti prost!Comenteaza folosind termeni de bun simt!

 
Copyright 2009 Bondarul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogger Showcase