marți, 26 ianuarie 2010

Criza nu te impiedica sa fii om


In seara asta am fost sa fac piata.Pentru ca aveam cateva lucruri de cumparat , am mers la un minimarket aproape de locuinta mea.Am coborat din masina grabit sa intru cat mai repede in magazin fiindca afara era foarte frig(bordul masinii arata - 10 grade).Cand am intrat in magazin, in spatele usilor culisante am dat peste 2 copii cu fesurile pe ochi,imbujorati, cu niste haine care vizibil erau pentru o varsta mai mare,aproape inghetati stateau langa un perete.Am trecut mai departe ca si cum era un peisaj normal.Am inceput sa cumpar ce aveam nevoie si pentru prima oara m-am uitat cat costa produsele pe care le cumparam.La casa era coada, asa ca am avut timp sa privesc reactia oamenilor care ieseau cu cumparaturile pe langa acei copii.Am realizat ca lumea s-a dezumanizat, ca trecem pe langa problemele altora fara sa ne pese.In timp ce ma apropiam de casa m-am gandit sa le dau bani copiilor, dar banii nu stiam sigur daca vor ajunge la ei sau la altii, motiv pentru care am luat dintr-un raft apropiat o punga mare de chipsuri.Cand am ajuns in dreptul lor, le-am intins punga si i-am privit in ochi moment in care am fost strapuns de privirea lor care mi-a transmis un sentiment ciudat, un amestec de bucurie cu tristete(greu de explicat)..probabil punga de chipsuri a fost o picatura de bucurie intr-un ocean de tristete ce sta nemiscat in inima lor.
Multumesc lui Dumnezeu nu duc lipsa de nimic si ca mine stiu ca sunt multi motiv pentru care prin intermediul acestui post va rog sa aduceti un gram de fericire in inima oamenilor care sunt intr-o situatie in care nimeni nu si-ar dori sa ajunga.


P.S Nu valoarea baneasca a ajutorului conteaza ci gestul de a fi umani!

1 comentarii:

lucia spunea...

Din pacate ai dreptate cu materialul prezentat..am ajuns sa fim reci, sa nu ne pese de durerea altora

Trimiteți un comentariu

Demonstreaza ca nu esti prost!Comenteaza folosind termeni de bun simt!

 
Copyright 2009 Bondarul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogger Showcase