duminică, 31 ianuarie 2010

Miscarea de rezistenta

De laudat campania inceputa de Jurnalul National (Miscarea de rezistenta.Nu mai vrem sa auzim cuvantul "spaga") dar cu siguranta nu-si va atinge scopul. Si afirm asta avand in vedere instoria tarii noastre de la daci si romani pana in vremea noastra.
Am platit cu aurul nostru dacic Imperiul Roman?( Raspuns:da, deci am dat "spaga")
Am platit dari si biruri otomanilor, sa nu fim calcati in picioare? (Raspuns:da, deci am dat "spaga")
Fanariotii plateau bani grei sa fie pusi in functii administrative importante? (Raspuns:da, deci am dat "spaga")
Platim contracte gen Bechtel? (Raspuns:da, deci am dat "spaga")

"Spaga" indiferent de denumirea oficiala face parte din istoria noastra de popor balcanic, deci din punctul meu de vedere campania este laudabila dar lipsita de efect.

P.S Vorba romanului, "te astept da sa nu vii prost, o atentie, o maslina ceva"!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Demonstreaza ca nu esti prost!Comenteaza folosind termeni de bun simt!

 
Copyright 2009 Bondarul. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogger Showcase